Co trzeba jeść, aby schudnąć?

co jesc aby schudnacAby schudnąć, musisz zadbać o to, co jesz i postępować zgodnie z dietą. Chociaż istnieje wiele diet, jedzenie więcej niż jednej grupy żywności może być wystarczające, aby cieszyć się utratą wagi.

Żywność bogata w białko i regularne spożywanie pokarmów może pomóc dietetykom nabrać formy – powiedział Harry Smith, dietetyk i fizykoterapeuta, powiedział.

“Nie ma lepszej diety, żeby schudnąć. Tylko lepsze zasady, które są dostosowane do każdej osoby”, wyjaśnił, dodając, że “jako uogólnienie, zasady te muszą być realizowane, aby osoba mogła skutecznie schudnąć.
Po raz pierwszy doradzał stosowanie diety wysokobiałkowej w szerokiej gamie produktów spożywczych.

“Najlepszą praktyką przy utracie wagi byłoby spożycie umiarkowanej dawki białka, z większą ilością nabiału i ryb,” dodał Smith. Żywność bogata w białko obejmuje mięso, ryby, jajka, ser, jogurt grecki, mleko i warzywa. I nie zapomnij o soczewicy, ziarnach, orzechach, a nawet suplementach białkowych lub proszkowych.

Lepiej jest też spożywać dwa do pięciu posiłków dziennie.

Pamiętaj, że suplementy też są istotne podczas odchudzania. Zwłaszcza, jeżeli jesteś na popularnej ostatnio Keto Diecie. Obniżanie podaży węglowodanów bardzo pomaga spalić tłuszcz. Można ten cały proces wspomóc produktami takimi jak http://stopstopnop.pl/keto-guru/ aby jak najszybciej uzyskać odpowiednie rezultaty. Pamiętaj tylko o odpowiednim nawodnieniu i podaży elektrolitów w celu poprawnej utraty wagi!

Mówiąc o procesie przygotowywania żywności, Smith wyjaśnił, że trzeba jeść głównie całe i nieprzetworzone produkty spożywcze, takie jak warzywa, zboża i rośliny strączkowe.

“Ogólne zasady, które mam z większością moich pacjentów, to upewnienie się, że mają co najmniej dwie rośliny i pięściową porcję białka z każdym posiłkiem. To sprawia, że sztuczka działa bardzo dobrze”, powiedział.

A jeśli chcesz coś słodkiego?

Ale dietetycy nie muszą być zbyt restrykcyjni i nadal mogą cieszyć się przekąskami z umiarem, powiedział dietetyk.

“Wszystkie potrawy można zjeść, gdy chodzi o odchudzanie. Żadne jedzenie nie tuczy”, dodał Smith.
Najważniejsze jest podążanie za modelem umiarkowania i bycie kaloryczno-niedobrym.

“Z odrobiną umiaru, możesz jeść i pić swoje ulubione potrawy i tracić na wadze, dopóki masz stały deficyt kalorii. Musisz jeść mniej kalorii niż wydajesz”, podsumował.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *