Super-żywność, które sprawią, że schudniesz

Spójrzmy prawdzie w oczy, przybrałeś na wadze po lecie. Po miesiącu spędzonym w japonkach i kostiumach kąpielowych, teraz musisz włożyć swoje chińskie spodnie i te koszule, które tak bardzo lubisz z powrotem. Ale kłopoty! Nie zamykają cię. Oh, mój przyjacielu, jeśli tak dużo piwa, tapas i imprezowania nie może być. Jednakże, nie ma potrzeby rozpaczać. Wszystko, co idzie w górę, schodzi w dół. A twoje 4 kilo nie będzie mniej. Teraz nadszedł czas, aby kontrolować wszystko, co wkładasz do ust (nadal mówimy o jedzeniu, złym samopoczuciu).

Poniżej znajduje się lista siedmiu superżywności, zebranych przez 'Eatthis’, które musisz zjeść, jeśli chcesz pozbyć się tych dodatkowych gramów w mniej niż miesiąc. Jedni cię zaskoczą, inni nie tak bardzo. Jeśli spróbujesz, powiedz nam później, jak poszło. Na DaburDirect jest wiele suplementów na bazie superfoods, które pomogą w odchudzaniu.

Super-żywność

Zielona herbata

Poza tym, że prawie nie ma kalorii, zielona herbata stymuluje organizm do spalania tłuszczu. Aby nie tuczyć, idealnym rozwiązaniem jest przyjmowanie go w workach w formacie, ponieważ jeśli bierzesz go w proszku lub w butelce, możesz zyskać gramy dzięki dodanym substancjom słodzącym.

Według badań opublikowanych w „The Journal of the American College of Nutrition” ludzie, którzy pili cztery filiżanki zielonej herbaty dziennie przez dwa miesiące, stracili średnio dwa i pół kilograma więcej niż ci, którzy tylko pili wodę. I nie jest to jedyne: poprzednie prace przeprowadzone w 2013 roku i opublikowane w European Journal of Nutrition wykazały, że regularni pijący zieloną herbatę ważą mniej i prawdopodobnie mają mniejszą talię, wyjaśnili naukowcy, dzięki katechinom – flawonoidom bezpośrednio związanym z utratą wagi – że zawiera.

Migdały

Migdał jest jednym z najbardziej tradycyjnie spożywanych orzechów w Hiszpanii. I nie jest to zaskoczeniem, ponieważ nasz kraj jest drugim co do wielkości producentem na świecie po Stanach Zjednoczonych. Żywność ta jest źródłem witaminy B2, która przyczynia się do utrzymania skóry oraz zmniejszenia zmęczenia i zmęczenia. Zawiera również duże ilości magnezu, błonnika i witaminy E. Jest to również orzech wysoce polecany dla osób z nadciśnieniem, ponieważ jego zawartość sodu jest bardzo niska (zawsze, oczywiście, w wersji naturalnej).

Badanie osób z nadwagą i otyłością wykazało, że ci, którzy jedli migdały (ćwierć filiżanki) w ramach diety niskokalorycznej, zamiast żywności obciążonej węglowodanami, szybciej tracili na wadze. Te same badania wykazały, że ci, którzy jedli orzechy przez 24 tygodnie, stracili 62% więcej wagi niż ci, którzy tego nie zrobili.

Dla migdałów, aby pomóc Ci schudnąć, a nie na odwrót, to jest idealne do jedzenia małej porcji przed pójściem na siłownię. Inne badanie, opublikowane w „The Journal of the International Society of Sports Nutrition” wykazało, że w ten sposób można spalić więcej tłuszczu i węglowodanów podczas treningów.

Pistacje

Pistacje jest produktem narodowym Iranu i jednym z najsmaczniejszych orzechów, ale nie mniej zdrowym: posiada znaczne ilości miedzi, minerału, który chroni pigmentację włosów i chroni komórki przed stresem oksydacyjnym; magnezu, który pomaga zmniejszyć zmęczenie; i argininy, doskonałego źródła białka roślinnego.

Badania przeprowadzone przez Centrum Żywienia Człowieka wykazały, że jedzenie pistacji w środku popołudnia jako przekąska pomogło zredukować tkankę tłuszczową i poprawić poziom cholesterolu i trójglicerydów.

Ostatnie badania opublikowane w New England Journal of Medicine wykazały, że jeśli dodamy do naszej diety umiarkowaną ilość orzechów laskowych, migdałów, orzechów włoskich, orzeszków ziemnych lub pistacji, możemy zmniejszyć ryzyko chorób układu krążenia o 29% i ryzyko zachorowania na raka o 11%. Nie wspominając już o znanych właściwościach zmniejszających „zły” cholesterol (LDL) i podnoszących „dobry” cholesterol (HDL).

Jarzyny strączkowe

Nawet Organizacja Narodów Zjednoczonych (ONZ) ogłosiła rok 2016 międzynarodowym rokiem roślin strączkowych: nadszedł czas, aby w naszej regularnej diecie dostrzec niewątpliwe korzyści zdrowotne wynikające z włączenia soczewicy, ciecierzycy czy fasoli. Z silną podażą białka i błonnika, są one również bogate w minerały (żelazo, magnez, potas, fosfor, cynk) i witaminy z grupy B (tiamina, ryboflawina, niacyna, B6 i kwas foliowy) oraz mają niską zawartość tłuszczu i brak cholesterolu.

W badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Manitoba (Kanada) stwierdzono, że regularne ich spożywanie może również pomóc w zwalczaniu i zwalczaniu otyłości. „Mają wiele ważnych czynników wpływających na zdrowie. Pomagają one zarządzać poziomem cukru we krwi, dzięki czemu są wsparciem dla cholesterolu i cukrzycy”, wyjaśnia Marcela Villareal, dyrektor Biura Partnerstwa, Rzecznictwa i Budowania Zdolności FAO, w filmie wideo z FAO. Ponadto, badania opublikowane w „The British Journal of Nutrition” wykazały, że jedzenie około pięciu porcji 200 gramów roślin strączkowych tygodniowo jest bardziej skuteczne w zmniejszaniu tkanki tłuszczowej w brzuchu i talii niż cięcie naszej diety o 500 kalorii dziennie.

Występujące w imponującej różnorodności receptur, mogą być przechowywane przez miesiące bez utraty składników odżywczych i, co nie mniej ważne, są tanie.

Grejpfrut

Grejpfrut stał się głównym pożywieniem wielu diet, zarówno ze względu na jego siłę nasycenia (90% jego zawartości to woda), jak i niektóre z zawartych w nim składników odżywczych, które pomagają zmniejszyć poziom insuliny, hormonu odpowiedzialnego za kontrolowanie magazynowania tłuszczu. Jego kalorie są niższe niż w przypadku innych owoców cytrusowych, takich jak pomarańcza (32% więcej kalorii), mandarynka (25% więcej) lub cytryna (23%), co zachęciło do spożywania tego owocu wśród osób pragnących schudnąć. Jest również źródłem witaminy C, błonnika i wapnia.

Dobra reputacja, jaką zyskał ten owoc, może sprawić, że będziemy myśleć, że wszystko jest korzystne w jego konsumpcji. Jednak nie zawsze tak jest, w zależności od tego, z czym się to łączy i problemów zdrowotnych każdego z nich. Z drugiej strony, istnieje również niewiele badań, które kwestionują którekolwiek z nadanych mu właściwości lub przynajmniej zmniejszają jego korzyści zdrowotne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.