Suplementy diety dla sportowców (przed i po treningu)

dieta zamiast wspomagaczyNie wszystkie suplementy, które mamy na rynku, a prawda jest taka, że istnieje ich wiele, posłuży nam w sposób pozytywny. Musimy zdawać sobie sprawę, że branie takich preparatów jest wskazane do przyspieszenia procesu utrzymania mięśni i osiągnąć wygląd ciała dobrze poszedł i nie tracić czasu z innymi, kto pomoże nam promować wzrost mięśni lub spalić tłuszcz szybko ale nie osiągnąć pożądany cel, gdy posadziliśmy w lustrze.

Przydatne do tego następujące suplementy diety dla sportowców, że lista będzie pozwalają na osiągnięcie celu bez utraty mięśni.

Jakie suplementy diety warto brać (nie tylko dla sportowców)?

Aminokwasy

Dodatek ten, jeden z najbardziej znanych, pomóż nam mieć lepsze trawienie, tolerancji i przyswajanie białka spożywane w naszej diecie. Istnieje wiele rodzajów aminokwasów, więc mamy do wyboru naszej studni.

Jak się go stosuje: zależy, jeśli wziąć nasze ubite białka. Jeśli mamy ubijaniu po treningu, bierzemy aminokwasów przed; i na odwrót. Jeśli ma wystarczającej ilości białka w naszej diecie, nie będą one potrzebne.

Kreatyna

Uzupełnienie pochodzące z aminokwasów i stwierdził “słabszy” osobą, więc nie będzie tak skuteczny w trudnych ludzi lub z nadwagą.

Jak się go: można przyjmować tabletki lub proszek (od 10 do 15 g na godzinę przed treningiem). Najlepiej zabrać ze jakiś sok, który jest bogaty w cukier, lub dextroza, tak, aby jego wchłanianie jest najlepszy i skorzystać z szczyt insuliny, ale z aua ma również dużej chłonności.

L-karnityna

Temperaturę ciała zwiększa, zwiększa naszą energię poprzez metabolizm tłuszczów i pomocy zachowania mięśni. Jednym z preparatów, który wspomaga rozbudowę tkanki mięśniowej jest metanabol, ale zdecydowanie lepiej go omijać.

Jak się go: zwykle 1 lub 2 blistry są podejmowane 45 minut przed wysiłkiem lub śniadanie.

Glukozamina

Z tego dodatku można zabezpieczyć się przed obrażeniami, więc masz ćwiczenia z większą wagę, ponieważ działa bezpośrednio na naszych kości i stawów.

Jak się go: jest to pigułka 2 śniadania i obok głównego posiłku.

Glutamina

Z tego dodatku, możemy osiągnąć hamują efekt kataboliczny, czyli utrata mięśni masa.

Do diety niskowęglowodanowej może stracić mięśni masa. Z tego dodatku osiągniemy go uniknąć.

Jak się go stosuje? Musimy wziąć go w naszych pobity po treningu i w ostatniej chwili przed pójściem spać. Jest to często zaleca się podzielić dawkę tak, aby przyswoić organizm lepiej.

suplementy diety dla sportowców i nie tylko

Multiwitamina

Bardzo popularny suplement, który mogą Państwo, podczas gdy sprawujemy, w okresach, w których musimy się uczyć, lub gdy chcesz ilość witamin i minerałów, które musimy być i czuć się dobrze. Używane przez brak owoców i zbóż w naszej diecie.

Jak się go: nie należy przyjmować więcej niż 2 tabletki dziennie. Zrobione z niego posiłek lub śniadanie.

L-arginina

Dodatek, z którego możemy osiągnąć większą siłę ze względu na rozszerzenie naczyń krwionośnych, zmuszając poszerzenie żył i tym samym przyspieszając metabolizm.

Jak się go: możesz wziąć proszku, zalecana dawka wynosi 3 g przed lub 3 gr. po treningu.

Tlenek azotu

Suplement, który dostaje większe rozszerzenie naczyń, co przyspiesza regenerację mięśni i pomaga w wydzielanie hormonu wzrostu.

Jak się dostosuje? Mogą być podjęte w kapsułkach lub proszku. One są suplementy, które są podejmowane na 30 minut przed treningiem lub przed śniadaniem.

białko - popularny suplement onlineBiałka serwatki (białka serwatkowego)

Suplement do osiągnięcia regeneracji mięśni masa i naprawy produktu uszkodzone tkanki treningu siłowego. Jest najbardziej dostał suplement na przyrost masy mięśniowej i utratę tłuszczu. W ramach wszystkich typów, które istnieją najbardziej zalecane dla czego chcemy jest izolowane białka.

Jak się go używa? można go zabrać na wiele razy w ciągu dnia, chociaż chwile, w których więcej jest używane przed i po treningu. To typowy produktów dla osób ćwiczących na siłowni.

Witamina C

Używane, gdy jesteśmy w tej samej, co wiele osób nie wie, jest, że możemy pomóc utratę tłuszczu. Idealny do leczenia każdy proces, katar lub zimno.

Jak się go: bierzemy jeden gram witaminy c dziennie w taki sposób, że możemy osiągnąć aby zmniejszyć retencję płynów w organizmie, tak, że możemy mieć bardzo określony wygląd.

Fosfatydyloseryna

Fosfatydyloseryna jest jednym z najbardziej zalecanych suplementów, aby zdefiniować bez utraty mięśni, ponieważ jest to jeden z głównych uwalniania kortyzolu. Tak rozumiem, kortyzolu mięśni “Poparzenia” uzyskanie niezbędnej energii w dalszym ciągu wykonywać, kiedy jesteśmy zmęczeni albo zmęczony. Z tego powodu nie tylko Fosfatydyloseryna jest zalecane do bardziej efektywnego wykonywania, sama, ale również do zwiększenia efektów innych suplementów.

Czy są korzyści fosfatydyloseryny, w rzeczywistości jest to substancja, która przyczynia się do poprawy wydajności mózgu, rozwój poznawczy i utrzymania pamięci.

Jakie suplementy na siłownie – termogeniczne

Termogeniczne z suplementów tej funkcji jako akceleratory organizmu. Zwykle wykonane są z ekstraktów z zielonej herbaty i kofeiny. Te tabletki zwiększyć spalanie tłuszczu w ślad za wzrostem temperatury naszego ciała. Korzyści spalanie kalorii i definicji mięśni są notorycznie, ale wziąć je starannie, ponieważ mogą one dać miejsca do układu krążenia problemów.

Najbardziej zalecane dawki, pół godziny przed ćwiczeń, a drugi pół godziny po zakończeniu rutynowego treningu.

Oczywiście nie możemy nie przypominamy, że podczas tych dodatków nie ma skutków ubocznych, jeśli są przyjmowane w sposób bezpieczny i kontrolowany. Wskazane jest, aby udać się do lekarza lub dietetyka, aby dowiedzieć się, jeśli masz wszelki stan, który może spowodować, że niektóre niechciane skutki wynikające z jego zużycie.

Korzyści z suplementów podczas i po treningu

Jak już widzieliśmy, są suplementy różnych klas, każdy z nich nadaje się jeden lub innych przypadków. Niektóre są przeznaczone do poprawy wydajności podczas treningu, inni do złagodzenia niedoborów żywieniowych. Jeszcze inne efekty stosowania suplementów po treningu siłowymgo regeneracji po treningu. Rzućmy okiem na niektóre z korzyści oferowanych przez te produkty.

Z jednej strony i co widzieliśmy w artykule, niektórych produktów warto skorzystać z pomocy, aby uzyskać energię, żeby poradzić sobie z treningiem, sprzyjające pracy mięśni i odzyskiwania siły po treningu.

U osób z niedoborów żywieniowych, ponieważ organizm nie jest w stanie produkować optymalnej ilości danego białka, suplementy diety dla sportowców (oprócz dobrej diety) mogą być dobrym rozwiązaniem aby złagodzić te niedobory.

Niektóre z nich mogą być korzystne dla zdrowia w ogóle, np. kwasu foliowego suplementów. Inni, jak żelazo uzupełnia również zapobiec w warunkach, takich jak niedokrwistość.

Suplementy i sport

Suplementy diety dla sportowców są jednymi z kontrowersyjnych produktów. Dla niektórych nam niezbędny element pomocy w uzyskaniu niezbędnej energii dla treningu. Dla innych, są to substancje, które mają pozytywnego wpływu i brak skutków ubocznych. Prawda jest taka, że suplementacja może być dobrym wyborem, ale aby skorzystać z ich mocne strony, należy wziąć pod uwagę szereg okoliczności. Suplementy po treningu są tak samo ważne jak te brane przed.

suplementy i sport - czy to bezpieczneNajlepszą rzeczą jest dobra dieta. Suplementy mogą pomóc złagodzić niektóre niedobory żywieniowe, ale oni sami nie są w stanie dostarczyć wszystkich niezbędnych składników odżywczych dla naszego organizmu. Czyli najważniejsze jest zawsze uchwalać pewien dobry schemat, jeśli to konieczne uzupełnić to suplementami odżywczymi.

Skutki uboczne. Suplementy diety, szczególnie te dla sportowców, należy zawsze przyjmować zgodnie z tym zaleceniem żywienia zawodowych. Niektóre z tych dodatków może powodować działania niepożądane, jeśli podjęte bez kontroli. Ponadto, muszą być świadomi skutków ubocznych, które mogą powodować w pewnych okolicznościach, na przykład, jeśli jesteśmy chorzy i bierzemy na coś leki, może być wprowadzenie dwóch produktów efekt przeciwny do zamierzonego.

Uważaj co kupujesz. Suplementy online to zawsze ryzyko. Do energii suplementy rynek jest pełen produktów, które obiecują, aby być panaceum na wszystko i który zapewnia natychmiastowe i dramatyczny wpływ na nasz organizm. Należy zachować ostrożność, ponieważ w przypadku braku jasnych przepisów dotyczących tych dodatków, niska jakość produktów na rynku, może stać się niebezpieczne dla organizmu. W tym sensie, to najlepiej nie daj się zwieść przez reklamy wprowadzającej w błąd i nie wierzę w cud produkty. Zawsze ma opinię lekarza lub dietetyka. Suplement nie pomoże Ci, jeśli tylko będzie z podejrzanego źródła. Nie tylko trzeba uważać na te suplementy sprzedawane online, ale i w zwykłych sklepach stacjonarnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *