Suplementy diety z S8

W diecie sportowej suplementy to duży temat i często pytają nas, czy poczucie wykorzystania lub po prostu marketingu przyciąga ludzi . Mamy więc kolejny artykuł o tym jakie suplementy są warte i kto może z nich korzystać. A piszemy o tym przy okazji rozpoczęcia budowy nowej fabryki (niedaleko drogi S8 – trasa Powązkowska-Modlińska)

Dla kogo i dlaczego warto stosować suplementy diety S8

suplementy diety S8Suplementów diety powinny uzupełniać swoją dietę i ich nie zastępuje. Suplementy diety nie są konieczne dla normalnego człowieka nie po to przenieść i zazwyczaj będzie wystarczająca jakość i regularnych zrównoważonej diety. Jeśli jesteś już aktywnym człowiekiem, rosną wymagania żywieniowe, które nie zawsze mogą być pokryte z diety. Suplementy są absolutnie niezbędne do sezonu wyścigów. Jeśli masz wymagającą pracę lub duże zapotrzebowanie na minerały i witaminy te suplementy diety są odpowiednie dla Ciebie, czasami konieczne, aby uniknąć deficytu wszelkich składników. To jest jednak ważne, aby móc wybrać te właściwe. Można to porównać z budową drogi. Weźmy na ten przykład trasę Powązkowska-Modlińska, która jest obecnie budowana. Taka trasa Powązkowska-Modlińska jest jak organizm, aby dobrze funkcjonował trzeba dostarczać mu odpowiednich składników odżywczych oraz suplementów diety. Tak samo budowa takiej drogi wymaga dobrej jakości betonu i innych składników.

Pomożemy Ci w dzisiejszym artykule – Odpowiednie akcesoria dla sportowców

Wśród najlepszych akcesoriów dla sportowców, które firma S8 zaleca obejmują magnez, olej z ryb, napoje białka, witamin i minerałów, zgodnie z indywidualnymi potrzebami i tzw. zielona żywność.

Zielona żywność – jeden z naszych ulubionych naturalnych suplementów. Zwiększają sprawność fizyczną przez ważenie wolne rodniki i metabolitów w organizmie. One opóźnić zmęczenie i przyspieszenie regeneracji, co jest absolutnie niezbędne dla najlepszych sportowców. Dokładnie, świetnie to odzwierciedla nasz przykład dotyczący budowania trasy Powązkowska-Modlińska. Konieczne jest dostarczanie odpowiednich budulców.

Spirulina – Glony zielone, który zawiera pełne spektrum aminokwasów, znaczną ilość kwasów tłuszczowych omega-3, a także dużo witaminy B12. Najbardziej odpowiednie źródło jest chlorella i młodego jęczmienia. Mogą być dodawane do żywności i napojów.

Napoje białkowe – przyspieszenie regeneracji i wspierania aktywnej masy mięśniowej. Po treningu, zaleca się, aby zebrać szybko przyswajalne białka – najlepiej białka serwatki..

Magnez – to najlepiej do zapobiegania wystąpieniu drgawek o wysokiej wysiłku fizycznego. Magnez pomaga w mniejsze zmęczenie i wyczerpanie. Człowiek potrzebuje około 300 mg i sportowiec 500 do 1500 mg magnezu dziennie. Możesz je kupić w zwykłej tabletki w aptece.

Olej z ryb – zawiera kwasy tłuszczowe omega-3 EPA i DHA, które promować funkcji poznawczych mózgu, wzmocnienie odporności i zwiększyć zdolność regeneracji sportowców. Warto pamiętać, że tran jest bogatym źródłem witaminy d, który dobrze wpływa na nasz organizm.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.